پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

آیفون تحت شبکه گرنداستریم GDS3705

۵ بازديد

مشخصات آیفون تحت شبکه گرنداستریم GDS3705

آیفون تحت شبکه گرنداستریم GDS3705 برای کاربرانی که به دنبال یک راه حل قدرتمند دسترسی و نظارت بر امنیت فقط صدا هستند، ساخته شده است که می تواند در محیط هایی با ابعاد مختلف مستقر شود.

این سیستم درب صوتی دارای میکروفون دوتایی و بلندگو HD با قابلیت AEC پیشرفته برای ارائه قابلیت ارتباط داخلی، می تواند از تماسهای SIP به تلفنهای IP پشتیبانی کند و دارای یک چیپست و صفحه کلید داخلی RFID داخلی برای ورود بدون کلید یا کلید است.

آیفون تحت شبکه گرنداستریم GDS3705 مجهز به پوشش فلز آلیاژ روی است که باعث می شود در مقابل آب و هوا مقاوم شود و پشتیبانی از زنگ و زنگ هشدار را برای ادغام با دستگاه های امنیتی موجود ارائه می دهد.

جهت مشاهده ی ادامه مقاله در خصوص ایفون تحت شبکه کلیک نمایید

مرکزتلفن ویپ و فروش انواع ایفون های تحت شبکه برند گرنداستریم و یالینک

روش اتصال آیفون به تلویزیون

در ادامه این مقاله ما قصد داریم به معرفی 4 روش برای وصل کردن آیفون به تلویزیون بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از روش های نام برده شده نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید. با ما همراه باشید.

وصل کردن آیفون به تلویزیون با استفاده از کابل

یکی از ساده ترین روش هایی که با استفاده از آن می‌توانید آیفون یا آیپد خود را به تلویزیون وصل کنید مربوط به بکارگیری کابل هایی همچون Digital AV Adapter می‌شود که منجر به اتصال آیفون یا آیپد به پورت HDMI تلویزیون خواهد شد. از آنجایی که یک سمت کابل Digital AV Adapter به مادگی HDMI مجهز است، بنابراین شما به یک کابل HDMI هم نیاز دارید که از خروجی تلویزیون به مادگی کابل Digital AV Adapter وصل شود.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.