پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

آیفون تصویری تحت شبکه گرنداستریم GDS3710

۲ بازديد

مشخصات آیفون تصویری تحت شبکه گرنداستریم GDS3710

آیفون تصویری تحت شبکه گرنداستریم GDS3710 یک سیستم درب ویدیویی IP است که به عنوان یک دوربین نظارت تصویری IP با کیفیت بالا و واسط IP نیز برای ارائه کنترل دسترسی و نظارت امنیتی در ساختمانها از هر اندازه استفاده می کند.

این سیستم درب قدرتمند IP Video Door دارای زاویه دید ویدیوی 180 درجه ای برای پوشش دیوار به دیوار ، دارای یک تراشه داخلی RFID داخلی برای ورود بی سیم ایمن، شامل یک میکروفون و بلندگو داخلی برای پشتیبانی از قابلیت ارتباط داخلی و زنگ هشدار است، پشتیبانی از زنگ خطر و هشدار از ادغام با دستگاه های امنیتی موجود.

آیفون تصویری تحت شبکه گرنداستریم GDS3710 با نرم افزار ابزار مدیریت رایگان Grandstream ،GDS Manager ادغام شده است و این امکان را می دهد تا اطلاعات کارت RFID، فید های ویدیویی و همچنین خود دستگاه توسط این نرم افزار کاملاً مدیریت شود و با سازگار بودن ONVIF Profile S ،GDS3710 را می توان با هر نوع نظارت سازگار با ONVIF یا راه حل ضبط یکپارچه کرد. لازم به ذکر است GDS3710 با استفاده از پردازنده پیشرفته سنسور تصویر (ISP) و الگوریتم های پیشرفته ترین تصویر، وضوح تصویری FHD 1080p را ارائه می دهد و عملکرد فوق العاده ای را در کلیه شرایط روشنایی ارائه می دهد.

جهت مشاهده ی ادامه مقاله در خصوص ایفون تصویری کلیک نمایید.

مرکز فروش انواع تلفن ویپ ، تلفن سانترال و تلفن های تحت شبکه

آیفون در بحث هک، بدون شک مقاومت بیشتری نسبت به رقبای خود دارد. به همین علت ، معمولا این سوال برای ما پیش می آید که: «آیا می توان آیفون را هک کرد؟»

خب ، مانند هر چیز دیگری که با نرم افزار اجرا می شود ، آیفون شما 100 درصد ضد هک نیست. مواردی وجود داشته است که دستگاه های اپل کاربران به خطر افتاده است.

بنابراین ، بله ، آیفون شما قابل هک است. وحشت نکنید! این مقاله شامل همه مواردی است که باید بدانید که چگونه شخصی می تواند آیفون شما را هک کند و به شما نشان می دهد اگر فکر می کنید آیفون شما هک شده چه مراحلی را باید طی کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.