پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

تلفن تحت شبکه سیسکو مدل CP-7821

۵ بازديد

مشخصات تلفن تحت شبکه سیسکو مدل CP-7821

تلفن تحت شبکه سیسکو مدل CP-7821 از جمله IP Phoneهای سری 7800 می باشد که این سری دستگاه هایی مقرون به صرفه، جهت ارتباطات صوتی و با کیفیت بالا می باشد و برای بهبود ارتباطات در مراکز تلفن محور ضمن کاهش هزینه های عملیاتی، طراحی شده است، این تلفن ترکیبی از یک طراحی جذاب، جدید و ارگونومیک با قابلیت اطمینان را داراست و ارتباطات رمزگذاری شده را ایمن نگه می دارد.

تلفن Cisco IP Phone 7800 دارای ویژگی های پیشرفته IP Telephony و عملکرد صوتی گسترده و واضح می باشد تا تجربه ارتباطات صوتی با کاربری آسان و کامل را در پلتفرم های زیرساخت میزبان، در محل سیسکو و کنترل تماس میزبان تولید کنندگان دیگر ارائه دهند.

کلیدهای خط در هر مدل کاملاً قابل برنامه ریزی هستند. شما می توانید کلیدها را برای پشتیبانی ازهر یک از خط ها، مانند شماره های دایرکتوری یا ویژگی های تماس مانند شماره گیری سریع تنظیم کنید. همچنین می توانید بهره وری را با بررسی تماس های چندگانه برای هر شماره دایرکتوری و با استفاده از ویژگی چند تماس در هر خط، افزایش دهید. LEDهای سه رنگ روی کلیدهای خط از این ویژگی پشتیبانی می کنند و استفاده از تلفن را ساده تر و آسانتر می کنند.

جهت مشاهده ی ادامه مقاله در خصوص تلفن تحت شبکه سیسکو مدل CP-7821 کلیک نمایید

منبع https://www.imenertebat.org

یادگیری شبکه

مرحله اول

الفبای آموزش شبکه را میتوان +network دانست. در واقع در این آموزش شما یاد می‌گیرید اصلا سوییچ چیست؟ و چطور می‌شود بین سیستم‌های مختلف سوییچ کرد؟ با انواع کابل‌ها و پورت‌ها و کارکردشان آشنا می‌شوید و به طور کلی با همه مفاهیم پایه شبکه آشنا خواهید شد.

مرحله دوم

پس از یادگیری مباحث دوره network+شما میتوانید زمینه علاقه خود را دنبال کنید. اما متخصصین پیشنهاد می کنند که افراد ابتدا یکی از دوره های اولیه مایکروسافت مانند دوره MCSA یا دوره MCSE را بگذرانند که معمولا در دوره های ماکروسافت مفاهیم مهم و پایه را فراخواهید گرفت. سرویس هایی از قبیل RADUIS و Routing و DHCP و ******* و NAT و … را میتوانید د راین دوره ها آموزش ببینید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.