پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

بهترین اپلیکیشن ویپ

۵ بازديد

بهترین اپلیکیشن ویپ GWN.Cloud

بهترین اپلیکیشن ویپ GWN.Cloud میباشد که یک پلت فرم مدیریتی سازمانی مناسب برای سری Grandstream GWN میباشد که با استفاده از WiFi کاربران امکان دسترسی راحت به آن را دارند. GWN.Cloud یک پلت فرم مدیریت سازمانی برای نقاط دسترسی آسان Grandstream محسوب میگردد که به لطف نظارت و نگهداری ساده که این اپلیکیشن در اختیار کاربران قرار داده، مدیریت شبکه شما در هر زمان و هر مکان که حضور داشید آسان میشود. کاربران مدیریت امن شبکه های خود را میتوانند با استفاده از برنامه تلفن همراه GWN.Cloud یا رابط مرورگر وب در چند ثانیه مستقر کرده و سپس نیز با استفاده از همان رابط مدیریت نمایند. با نظارت در زمان واقعی، هشدارها، آمار و گزارش هایی که با استفاده از مرورگر وب یا برنامه تلفن همراه قابل مشاهده هستند، عملکرد شبکه را تحت نظر داشته باشید.

برای خواندن ادامه مقاله کلیک کنید.

منبع https://www.imenertebat.org

ایمن ارتباط مرکز تلفن ویپ،تلفن سانترال، وب کم تحت شبکه و دیگر تجهیزات شبکه

اپلیکیشن زبان

یادگیری زبان انگلیسی اگر چه زمان بر است اما اگر منابع باکیفیتی انتخاب کنید، به کاری سرگرم کننده و فوق العاده جذاب تبدیل می شود. در این مطلب با کمک نظرات کاربران، پیشنهادات اساتید و تجربه چندین ساله، 13 تا از بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی برای فارسی زبانان هم برای اندروید و هم ios را جهت دانلود رایگان به شما معرفی می کنیم.

 ۵تا از بهترین نرم افزارهای آموزش زبان انگلیسی اندروید و کامپیوتر

قبل از هر چیز پیشنهاد می کنیم این مطلب را در مرورگر خود ذخیره کنید زیرا منابع رایگان و باکیفیت زیادی را می توانید از همینجا دانلود کنید!

یادگیری زبان انگلیسی چقدر طول می کشد؟

این زبان نسبت به زبان های دیگری مثل چینی یا لهستانی که از زبان های سخت هستند، در درجه متوسط و حتی آسان قرار می گیرد.

چرب زبان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.